עם פתיחת הסניף החדש במרכז רבי עקיבא — צמוד למתחרים חזקים — היה צורך ליצור בולטות אמיתית: נראות שתקפוץ לעין, מסר ברור שיבדל את זיסלק, וקריאייטיב שימשוך את הקהל לעצור, להיכנס ולטעום, וגם לחזור שוב ושוב…
זיסלק הוא מותג גלידה ישראלי איכותי וחדשני, עם סטנדרט ייצור מהודר ובלתי מתפשר. המותג מציע חוויית גלידה צבעונית, טרייה ומוקפדת — ומשלב בין איכות גבוהה, טעמים יחודיים ונראות שמחה ומלאת חיים.
פיתחנו שפה עיצובית חדשה, צבעונית ומרהיבה שהובילה קמפיין מלא: שלטי חוצות, עיתונות, נכסי חנות ומוצרי מיתוג. ביום ההשקה חילקנו גלידה במתנה לכל ילד — מהלך שחיזק את החשיפה והביא תנועה משמעותית לחנות.
בנוסף אפיינו, עיצבנו ופיתחנו אתר תדמית חדשני ויפהפה, שמציג את המותג בצורה נקייה, עדכנית ומגרה בכל נקודת מפגש עם הלקוח.